Videá ako nová forma marketingu
Poďme sa teda na to pozrieť: získať si pozornosť v týchto dňoch je veľmi ťažké. Ľudia sú neustále bombardovaní obsahom a nemajú čas a ani trpezlivosť na čítanie dlhého článku. Ešte k tomu pridajte fakt, že textové príspevky nie sú také vyhľadávané-
Videá sú preto veľmi dôležité. nielenže sú ľahko zrozumiteľné, ale sú väčšinou aj zábavné. Podľa štatistík, bude do roku 2019, 80% všetkých internetových prenosov pochádzať z videí.
Môžte mať dojem, že potrebujete veľa peňazí na to, aby ste mohli vytvárať kvalitné a zábavné videá, ale to už nie je pravda. Aj vy môžete vytvoriť úžasné videá, ktoré zaujmú používateľov na sociálnych médiách a na webe. Nepotrebujete kameramana alebo iné drahé zariadenia; všetko, čo potrebujete, je váš smartphone alebo počítač.
Chcete návod ako na to? Pozrite sa na týchto pár kreatívnych tipov.
1. Zrecyklovanie blogu do videa
Nemusíte začínať od začiatku. Pretvorenie vašich najnavštevovanejších príspevkov do videí je skvelý spôsob, ako osloviť nové publikum a zrecyklovať obsah, o ktorom už viete, že je oň záujem. Opätovným uvedením vášho písaného obsahu do videí môžu používatelia, ktorí nevyhľadávajú text, vtiahnuť do formátu, ktorý uprednostňujú viac – video.
2. Použite live video na interakciu s publikom
Neexistuje lepší spôsob, ako sa spojiť s publikom, než s nimi priamo hovoriť. Našťastie, live vysielanie sa stáva čím ďalej tým využívanejším spôsobom komunikácie. Môžete komunikovať so svojim publikom a zákazníkmi kedykoľvek budete chcieť. Live môžete byť na Facebook-u, Instagram-e alebo YouTube.
3. Natočte pár upútavok na zaujatie publika.
Mnoho firiem prechádza obdobiami, kedy majú pocit, že ich publikum sa nudí alebo na nich zabúda. Ale vytvorením trocha tajomstva okolo vašej spoločnosti môžete vyvolať u svojho publika záujem a naladiť ľudí, aby zistili, čo chystáte. Natočenie krátkych videoklipov o novom produkte, ktorý príde na trh, alebo o veľkej udalosti, ktorá sa blíži, zaujme vaše publikum.
Ukážka nemusí byť dlhá, môže byť naozaj veľmi krátka, stačia aj tri sekundy a stále je účinná. Napríklad, ak vlastníte reštauráciu a chcete uviesť nové jedlo v menu, natočte krátke video. Môžete dokonca vytvoriť mini súťaž, napríklad vaše publikum bude hádať ako sa nový produkt volá.
4. Natočte video-tutorial.
Ak je výučba dôležitou súčasťou vašej firmy, poskytnite im nový spôsob, ako sa učiť. Tým, že vytvoríte video návod. Napríklad, ak vaša spoločnosť uverejňuje množstvo písaných návodov o tom, ako používať váš softvér, môžete zaujať ešte viac ľudí a vaši používatelia sa môžu rýchlejšie naučiť ako váš softvér používať. A to všetko vďaka video návodu.
Nahrajte demo svojho softvéru, ukážte používateľom, ako používať určité funkcie alebo predstavte nové funkcie jednoduchým videom.
Teraz, keď už máte nápad, je čas ísť von a natočiť nejaké video. Nezabudnite zdieľať svoje videá na viacerých platformách, aby ste mohli zvýšiť svoj dosah a urobiť z nových používateľov verných zákazníkov.