Mladá generácia miluje tenisky
Pre dnešných mladých ľudí sú tenisky nepostrádateľné, pretože vyjadrujú ich štýl a osobitosť. Už dávno to nie je iba vhodná obuv na šport, do fitness centra alebo na bežecké preteky. Sú pohodlné, hravé a ľahko kombinovateľné. Módne firmy bleskovo reagujú na dopyt a dávajú do obehu veľmi originálne a drahé kúsky. Mnohí dobre situovaní zákazníci dokonca tenisky zbierajú alebo si kupujú niekoľko kusov svojich obľúbených tenisiek.
Dnes zažívajú boom farebné tenisky, ktoré sa stávajú súčasťou života aj tých ľudí, ktorí sa športu vôbec nevenujú. Pre týchto ľudí je oveľa dôležitejšie to, že majú na sebe atraktívny doplnok. Tak ako názorové tričká s potlačou alebo ikonické kabelky, aj tenisky priťahujú na seba čím ďalej viac pozornosti a stávajú sa akýmsi módnym komunikačným prostriedkom.
Ľudia dnes nosia tenisky na rôzne príležitosti, prakticky všade s výnimkou veľmi formálnych udalostí, ako sú pracovné pohovory, konferencie, svadby, pohreby a podobne. Existujú dokonca decentnejšie čierne alebo hnedé modely, ktoré nosia ľudia do práce aj tam, kde majú predpísaný dress code.
Najväčšia výhoda tejto obuvi je pohodlnosť. Veľmi dôležitý je dizajn a farba, ale na prvom mieste je kreatívne spracovanie. Popredné návrhárske domy dnes vyrábajú aj špeciálne kolekcie, na ktorých spolupracujú výtvarníci, hudobníci alebo športovci. Tak vznikajú tenisky, ktoré sa stávajú veľmi vyhľadávanými. Klasické tenisky stoja väčšinou okolo 100 eur, za drahšie páry zaplatíte i niekoľko stoviek. Ale limitované série a špeciálne modely, ktoré kupujú najmä celebrity, top manažéri a úspešní športovci, stoja vyše tisíc eur.
Firmy dnes spolupracujú so známymi osobnosťami. Celebrity podporujú určité značky, vytvárajú príbehy a vyjadrujú svoje osobné preferencie. Tenisky sa tak stávajú čoraz populárnejšie. Nosia ich všetky generácie, malé deti, tínedžeri i babičky.